unge...

idag på morgonen, fick vi besök i sängen Sebbe o ja,... två lunsar som va lite
gos-sugna... cliffen bökar alltid in sig närmst mig, gärna på rygg. Jezzan får
inte riktigt plats så han får ligga med Sebbe,...
Jezz är ju fortf väldigt busig, så när Sebbe börjar jävlas med honom.
Naffsar han tillbaka. Då säger Sebbe -Åh nej inte bitas, jävla kamphund...
-Va sa du? Kamphund?
-jaa...

Undra vem han hört det ifrån? nån från dagis som sagt att han har två kamphundar el?
åhh jäkla föräldrar!....


Sebbe o mina två kamphundar. Som äter mindre hundar till frukost varje dag!

Cyklade o lämnade han på dagis som vanligt, när vi cyklade hem fick cliff
bära en slutapport, Jezz sin favvoleksak. De bar hela vägen hem. Bra med lite enkla uppgifter
nu ligger de här hemma helt utslagna!....
Jag ska också lägga mig en stund är såååå seg!...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0