BILD-regn från 4h-gården, med kusinerna...


Måndagen bjöd på soligt 4h-gården,... Sara o ja packade bilen så åkte vi
tog lekparken först, det va fullt ös hela tiden på de där två busungarna...


Moster tyckte ju också det va kul,...


sötnosarna...


Sebbe, i tunneln...


mormor,... tog med sig lunchen och ville mysa lite med oss...
bara det att hon fick inte ha maten ifred... ;)
Sebbe tyckte det såg väldigt gott ut!...


Men snäll som han är så delade han med sig till Mimmi iaf...


Efter maten så tog vi en tur runt.. tittade till djuren lite..


Marsvin o kaninerna, synd att de inte ville komma ut o kjela..
(fast det hade inte ja heller velat om ja bodde här)
tur att de kan krypa in så inte barnen kommer åt...


så super söta... hade ja fått hade ja tagit med mig hem ;)



det här va roligt! trissade Sara att hon skulle mata dem,.. tillslut
tog hon fram ett kex... o ankan gick fram o sög kexet blixte snabbt..
sara blev skit rädd... hahahaha...


Efter en trevlig dag så va vi på väg hem,...

   
Liten söt andunge         skrattmåsar            och jag... (känner mig sådan nu) hehe



Kommentarer
Postat av: mamma

Tur att jag tog en stor potion med pasta med mig:- )

2010-06-16 @ 20:48:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0