DRÖMMARNA

Jag drömmer så mkt hela tiden! helt sjukt...
rätt roligt för ja kan komma på under dagen, att just det, de drömde jag...
lustigt nog tar ja omedvetet kontakt med personerna i fråga...

Inatt drömde ja om Lisa, va hemma o va barnvakt... Emma va bebis igen...
Andreas skulle duscha sen fungerade inte den,.. ja det va ett himla herj...

Drömde även att jag köpte en sådan här...

Klicka för att se nästa bild

Klicka för att se nästa bild

Klicka för att se nästa bild

VILL HA!... kan inte hjälpa det men ja tycker dem är sååå snygga! (det ska va utrustade med sport paketet, vinge m.m.)...

C hade köpt en sådan här.... hoppas att drömmen går i uppfyllese... ;)
Klicka för att se nästa bild

Drömde även att ja var ute o cyklade efter mormor, mot juventus till cyklade ja omkull o ja föll jätte länge..
men slog mig inte,... mmm lustiga drömmar...

IGÅRNATT
drömde ja att C o ja gifte oss... nu har ja drömt det många ggr...
den här ggr va det jätte verkligt så.. ja gick o funderade hela dagen
på att ja va tvungen att göra nått.. men kom inte på vad..
sen på em. När ja va inne på fb... då kom ja på att!...
Då skulle ja ändra relationstatusen från förlovad till gift...
haha, yr i mössan! svar-JA!...

Kärlekspar 1, stor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0