Lite Sebbe komentarer

 snott mammas glasögon


vi va ute o cyklade så sa han...(han hade precis ramlat)
-mamma har du cyklat omkull när du va liten
-Ja många ggr
-dog du då?
-nej, om man dör kommer man aldrig mer tillbaka..
ja kommer att dö när ja är gammal...
-åh nej, ja vill inte att du ska bli gammal, ja vill
ha dig för alltid. Jag älskar dig mamma...

Så underbart söt... tänk att man kan älska nån så mycket
som man älskar sin lilla pojk...

Han hjälpte mig att måla toa-dörren här hemma..
-
mamma, visst är det bara stora killar som får måla såhär.
(så håller han upp tre fingrar)...bara man är så här många år.
-Ja, bara stora killar. Men det är inte alla killar som hade klarat
av det. Du är väldigt duktig på att måla
-E ja?
-Ja det är du.
-jaha, får ja ett pris då?, en medalj?
-haha ja du kan få en guldmedalj.
-Tack mamma
-När ja fyller år och äter tårta, då vill ja ha lego också "sta vas"
-ok, då får du önska dig det då...
-Tack mamma du är så söt...

haahhaha han är så underbar,... kommer så mycket roligt ur hans lilla
mun nu!...

Cyklade, han satt i barnsadeln...
fick ja en stor kram sen sa han..
-mamma, ja älskar dig.
-Tack va gullig du är, ja älskar dig med
-fast du har en äcklig rumpa, fet...
-tack...

jäkla skit unge,.. ärlig iaf hehe

"Råkade" färga håret häromdagen, (pissgult)
-mamma va har du gjort?
-ja har färgat håret...
-jätte fint mamma, du blev söt.

lite senare så färgade ja över det till brunt.
vid nattsagan säger han
-mamma varför har du svart hår nu?
-pappa tyckte inte det va fint med det andra.
tyckte du det andra va finare?...
-JA, mycket finare...

Lejon ritad av barn


Kommentarer
Postat av: mamma

Han är för söt!

Till mig sa han en dag för ett par månaders sedan:

Mormor.... Ja Sebbe vad är det? Mormor ... jag tycker om dig! Hade kunnat ta ner månen åt honom då :- )



För några veckor sedan när vi var på Öland och jag hade tagit på mig bikini sa han - Va fin du e mormor! Om några år kommer man att tänka, jaha vad vill han nu ha, men än så länge kommer det spontant......

Älskar er alla!!!

2010-06-19 @ 09:31:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0