♥ The Wedding ♥

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Jag lovade ju lite bilder från bröllopet....


iväntan på brudparet...


Andreas & sara


Så vackert...


Gifte sig i st:sigfrids kyrka


Herr & Fru Hagman


Tärnor va Saras systrar. Lisa & Sofie
Bestman va Andreas barndomsvän Nicke...


sen gled de iväg i limosinen...


mingel utanför festlokalen...


Mottagna med champagne


Ja & Bruden


Rolig lek,... gick till så att de fick en fråga....
tog man upp den sko som
gjorde saken bäst...
ex. vem lagar godast mat osv...


Tårtan


Bröllopsvalsen


The Toastmasters... Karin&Harryson de skötte sig bra!


En till som ja ;) Anneli ska ha den 2aug...


haha, jag o min bebis..


Jag ♥ C


Vi hade jätte trevligt,... även att ja inte
orkade hålla ut lika länge som ni andra ;) ....

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0