VAKNA MAMMA, DET ÄR MORGON NUUUU!!!!!

åh hela veckan har ja fått väcka sebbe vid 8 tiden, båda har vart super trötta...
sen idag när vi inte hade nån tid, utan vi kunde ligga o dra oss...
då vaknar han vid 6,30 åhhh jäkla unge,...

vaknade av att det känndes som om nån låg o psykade mig...


och det va det också. Öpnnade ena ögat lite försiktigt...
det såg han... VAKNA VAKNA MAMMA, DET ÄR MORGON NU!!! titta solen...

-näää mamma ska inte gå upp förrän klockan ringer det är jätte tidigt...
-ok men då kan du sätta på bompa då eller?...
-ok

efter en halvtimme kommer han hoppar lite på mig..
-mamma har klockan ringt än eller?
-NEJ
-åh va du ät tråkig, ja vill ut o cykla...

så började min morgon....åhh...



igår ringde veterinären från Läckeby. Jezzan är Pollen o kvalster allergisk.
så tråkigt!... tycker så synd om honom. Han äter cortison tabletter nu.
Hoppas att det inte blommar upp igen när han slutar med dem...

Läkaren sa att vi kunde göra en djupare utredning, om vad exakt han
har allergi emot... så ja lät han göra det. Kan va bra om det skull komma tillbaka så man vet
vad man ska behandla emot....
Min lilla plutt.....

Fick fel mängd tabletter från apoteket.. grrrrr
skulle ge han 1,5 tablett 2ggr dagligen i 7 dagar.
sen 1,5 i 7dagar... jag skulle behövt ca 32 tabletter för de 14darna..
men fick en burk på 25 bara?!... jävla apotek gör rätt från början ist!...
nu måste ja stressa ner dit också...



Nu blir det annars en lugn o skön helg.... hoppas jag
man vet aldrig!.... ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0