Äntligen,...

Solen skiner det börjar bli varmt, krokusarna är på väg upp utanför dörren,...
Jag har kommit igång bra med Jezzan, ute o spårar 1-2 ggr i veckan. Tackvare
underbara Jonny som hjälper mig så snällt!.... Så all fritid går till hundarna o la familja,...

Nu går vi mot påsk, sen är det inte långt kvar till sommaren,.... längtar (el inte)
få se hur jobbigt det kommer att bli. När ja väntade Sebbe så va det en plågsam sommar, som
ja tillbringade mkt tid i skuggan,... på ölandet...

Längtar tills vi ska ut med husvagnen, då packar vi in hela familjen, åker upp till Dalarna.
Sen kör vi kustsidan hem... Tylösand-ett måste i sommar!...
Lisa o Ante va på en mysig kamping som man fick ha hundarna vi stranden osv. Dit tänkte ja
också vi skulle titta in!,....(en semester utan hundarna går ju inte)... ;P ......
 Det blir en tvättäkta husvagnsemester...
Midsommar blir nog på öland i år igen,... va så trevligt sist!

Nähäpp nu är det att ta tag i verkligheten igen och pallrar sig ner för trappen, på med
skorna och åka till mitt super härliga jobb med alla mina super härliga arbetskompisar ;)...

Ska verkligen sätta mig ner o planera min affärsidé, när ja är mamma ledig!....
Kanske finns det ett litet hopp att det går i hamn och man kan säga adjöss till ala Kvantomo...

Men men det dröjer ju ett tag innan man är där...

HA EN FRUKTANSVÄRT TREVLIG DA!... i det sOliga vädret...






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0