Mys-söndag i kalmar,...

Söndagen tillbringade vi i kalmar. Åkte in på förmiddagen, tog en sväng inne på hansa city....

Jag gick in en snabbis på cubus, där inne hade de såååå mycket fint

så ja köpte 3 linnen, långa (så ja får plats med magen) hi hi hi
ett vitt,brunt och ljusblått...
Sen en tunika vit med små blå rosor (jätte fina till jeans!)
Sen 3 koftor en gulvitrandig,grå och "rosaaprikosorange"



sen köpte C 2 nya Bh:ar till mig TACK darl♥...(behövdes)...

                                    ----------------------------------♦♦♦ ----------------------------------------

Stannade till hos Frida och Mattias i Trekanten, det va väldigt länge sedan. Men lika trevligt som vanligt! Emma o Ludde tittade förbi också,... måste försöka få ihop lite mer tid till mina små vänner!
skulle försöka hitta på nått nu i veckan!.... så Sebbe & Ludde kan leka lite ;)

                                    ----------------------------------♦♦♦ ----------------------------------------

Sen har vi ju det roligaste av allt!!!! www.busrigning.se
lurade mammsen, åh det va sååååå roligt!
skrattar fortf åt klippet! se om ja kan lägga upp det här så ni får lyssna ;)




Kommentarer
Postat av: jessicalillsmeds.se

bra att du svara! Tack för ett bra svar! hoppas du sover gott..nu skall jag sova..Natti natti



kram

http://jessicalillsmeds.se

2010-03-01 @ 21:57:14
URL: http://jessicalillsmeds.se
Postat av: mamma

Du skulle bara våga!!!!!!!!! Jag ska planera en hämd! Snyft jag som trodde att du tyckte om din mamma, så gör du narr av henne.

2010-03-01 @ 22:59:01
Postat av: Fia♥♥

hahahaha men mamma lite får man bjuda på sig själv;)

älskar dig ♥♥

2010-03-02 @ 10:37:52
Postat av: Anonym

Det går dåligt med uppdatering???

2010-03-21 @ 21:07:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0