Jag ska bara,......

Idag har det vart en sådan dag för mig,... "jag ska bara"

vaknade superförkyld,... inte sovit så mkt inatt heller,.. Sebbe har fortf magknip om natten,...
Tänkte att ja skulle hem o lägga mig efter jobbet,... men skulle bara ; gå med hundarna,
spåra med Jezz (Sessan földe med idag, la två apell.. de va jätte duktiga. Jezz gjorde stora
framsteg idag. År sååååå nöjd).. laga mat, städa oj sen va klockan visst  över 19...
så då gick vi ut hela das familja och gick en kvällspromenad...
Cyckel-kalle cyklade givetvis... ;)
Frågade om pappa ville testa o han va inte sen på det.... ha ha kul med barnasinnet kvar!







Cliff hunden som sitter som en valp ha ha ha så söt!!!!



Min lilla älskling,... spårhunden,... ;)


Näpps nu ska ja o magen lägga oss... ett himmla liv i denna mage,.. fy fullt ös här nu ikväll!!

   
oj oj oj vilken magge,... nä inte så farligt va större med Sebbe ;)


TRION


NATTI NATT nu ska ja mysa med min pojkar!!!...



Kommentarer
Postat av: mamma

Åå så fin hon är med en grabb på var sida. Förstår inte varför jag blir så rörd när jag ser henne. Saknar nog henne lite faktistkt!

2010-05-12 @ 18:50:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0