Mina Söta Pojkar....

Idag har ja tillbringat hela dagen o lite till i sängen,... så satans tråkigt!
Men det är lika bra att lyssna på va kroppen säger,...
det är ju värt att ta det lungt! när man vet att man har ett liv där inne!...

Sebbe fick lite glass på em. Som vi smaskade på ute på altanen,...
Han hade en st, väldigt intresserad åskådare,.. som väldigt gärna ville ha!
Sebbe han är inte sådan utan delar gärna med sig!... gullunge



♥♥♥♥



Sen har det annars varit väldigt lungt! lite långtråkigt...
Satt o väntade hos veterinären i 45min. bara för att hundarna skulle
få sina vacc-sprutor... DRYGT!... men tillslut så... när vi väl kom in tog det typ 2s.
sen va det klart... duktiga, märkte inte äns att det sticktes...

Lagade lite mat till mina små pojkar,.. sen nu stack C ut...
Skulle åka till Boda o spåra med Cliffen...
Så ja får väl ta på mig jackan o gå ut o hejja lite på
cykel-calle.... det är det ända som hägrar nu! cykla,cykla,cykla



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0