NY FAMILJEMEDLEM


C lillasyster och hennes sambo har skaffat sig en ny familjemedlem,...
en liten schäfer tik SVEA

Roligt för dem hoppas att det kommer gå bra! med framtida träning och tävlingspass!!!








Måste bara skryta med mig själv lite!
C ringde o "väckte" oss, eller vi log i sängen o mös ja o Sebbe,...
Då ville han komma hem på frukost, så vi gick upp ja gjorde iordning frukost!

Efter det fyllde ja bilen med gamla badrumsmattan+tapeterna... åkte till återvinningen.
Lämnade in min ansökan om havandeskapspänning, hoppas att ja får det!...
Åkte till woody - fixade en spånskiva som C skulle ha till badrummet...
Städade hela husvagnen GRUNDLIGT!
Lagade köttbullar, potais o gräddsås... åhh va gott det va! rullade 1kg köttfärs... puh
det tog tid men det va det värt!...
Sytt nya gardiner till husvagnen,.. hatar att sy! så förbannat tråkigt! o lång tid tar det!
Sen har ja givetvis lekt med Sebbe, o hundarna förstors!....

Så C sa till mig att ja fick ett stort + i kanten, för att jag har vart så duktig idag!
åhhh va skönt det känns att va så bra! o att man hunnit med så mkt!



Badrummet... nu har vi varit utan dusch sen i on,.... snart en vecka,... men det ser ljust ut nu
fast vi haft lite otur med golvbrunnar o dyl. så är faktiskt mattan inlagd. Väggarna imån.
Sen kan vi nog montera in det på to trodde C... YIIPPIIE!!!,... ska bli spännande o se när det är klart!
men det blir nog jätte fint,.. C har bra smak ;) (han som valt matta till golv o väggar)

Nähä... nu ska ja lägga mig! med gott samvete!!!! NATTI NATT!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Badrumemt blev kanon!! Och med Blücherbrunn förstås!

Kram mamma

2010-05-06 @ 09:25:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0