Denna dag,...

Denna dag blev verkligen inte som ja trodde den skull bli!,.....

Ja hade tänkt mig en lugn harmonsik em med syrran,...
sebbe hade fått busa av sig lite med Mimmi osv...
Men det blev raka motsatsen.

Ja hatar 4-års trotsen,... hade ja haft en fjärrkontroll
hade ja snabbspolat fram ett par månader...

tjat, tjat, tjat,....mamma hjälp, mamma får ja göra det,
mamma ja vill, mamma ja vill inte,... bla bla bla
det låter mes som ett sus i öronen, man orkar liksom inte
lyssna på det!...

När vi skulle ut o gå med hundarna så va det tjabb, för
han kunde inte ta på sig,.. när vi väl kommer tar han ett språng
siktar mot lerpölen på gräsmattan o hoppar rakt i.
Hela jag, vagnen, dörren på huset... ja allt som va en radie på
1m. blev lerigt... redan där är man lite uppretad...

Börjar vi gå, sa innan till honom att han skulle cykla, för han fick inte
åka på vagnen. Nä men han skulle gå själv o busa med Jezz.

Väl nere i skogen, börjar han gnälla (då har det gått ca 10min)
åhh, för att slippa gnäll får han åka på vagnen...
Stöter på Camilla med hundar,... Cliff drar som en idiot...
Sebbe tjatar om att han vill gå,... tar vagnen kör iväg.
Cliff drar,.. hör ja bara -OHJJJ....
Då har Sebbe vält vagnen, som tur är hände det inget. Jesper
va väl nerbäddad så han hamnade bara på sidan.

Sa hejdå o började gå igen,.. resten av promenaden
va det mest bråk,skrik o gnäll... MARDRÖMS-PROMENAD

När va kommer hem säger syrran att hon inte kommer in...
Sebbe blir skit arg,.. o har fortf all sin energi kvar...

Nu är det mörkt ute,.. ja är mörk inne ;)
jäkla skitdag!...

Hoppas helgen blir bättre,... men det kommer den säkert bli!
Detta kommer att bli en kanonhelg!....




Kommentarer
Postat av: sara

uuppsss!det va inte riktigt meningen att ställla det för dig....men du får ju träffa mig idag=) sorry siss

2010-11-14 @ 10:38:57
Postat av: sara

ställa till det menar jag

2010-11-14 @ 10:39:54
Postat av: sara

det va inte meningen att ställa till det för dig... sorry siss

2010-11-14 @ 10:41:03
Postat av: sara

många inlägg blev det...

2010-11-14 @ 10:41:55
Postat av: Eda

Kolla in min video om hur man gör super enkel bananglass enbart på bananer och inget annat!!



nice blogg :)

2010-11-14 @ 11:38:27
URL: http://edisens.blogg.se/
Postat av: Michelle

Läskigt. Tur att det gick bra och jag hoppas att din helg blev bra!! :)

Du fick ju träffa oss iallafall!! :)



Puss

2010-11-15 @ 08:50:26
URL: http://vitadagar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0