farfars kroppkakor...


idag klockan 12.00 skulle ja befinna mig på Räffsarevägen!
Och man kan väl säga att ja inte ångrade det precis!...
ör farfars hemmagjorda kroppkakor fy tusan, det är nått extra!
mmmm va goda...

När ja satte mig vid bordet började ja dregla innan ja
börjat äta ;) hahaha

Sebbe åt 2,5 jag 3,5.. att han orkade äta så mycket.
De va stora,... men han tyckte också att de va super goa!


http://www.oland.com/updater/arkiv/61/00000000761_265x397.jpg

Efter maten gick vi en runda allihopa,....
och nu har lilleman fått lite mat,...
så nu skulle ja bara vilja lägga mig o sova
för ja blev så mattrött,.. men det va ingen annan
i den här familjen som blev det...

Bara bita ihop o hålla sig vaken lite längre!...
Får väl dammsuga lite sån ja håller mig vaken,...
känns bara så tråkigt att städa när ma har en Sebastian
stökar till hela tiden!...

Sebbe komentar...

-mamma de sa "ciao and kiss"... man får ju inte säga kiss....

-farfar du är för härlig du!!!....

-lillebror du är en riktig liten skitunge...

haahaahhaaa...


Kommentarer
Postat av: sara

mmmmm fan va det såg mumma ut....det vill jag ha till lunch nästa gång jag e hemma hos dig... eller jag kanske få åka hem till jonny för att få sånna hemgjorda=)

2010-11-11 @ 23:00:55
Postat av: Fia

haha,. du får nog åka hem till Jonny,...

det där är överkurs,... ;)

2010-11-12 @ 09:48:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0