Hänt i veckan...

va det inte ett program som hette så för i tiden,... ;)

jeje whatever,...

har faktiskt inte hänt så mkt...
som vanligt har vi haft våra mysiga promenader jag, Sebbe, Jeppe
o hundarna,... och givetvis blir Sebbe också hund,...


Här har vi trion,... mina små hundar,...


vi gick till svartbäcksmåla, slalombacken,...
där blev det lite bus...
(skulle bara gå en snabb-promenad för Jeppe skulle till bvc)
Men lilla Sebbe skulle bara göra det, o det, o det, först....
t.ex så gick han ner sig i en lerpöl,... kom inte loss ungen...

tyckte det va rätt skönt! då stod han ju still,... visste vart ja
hade honom... ;) hahaha,... men sen försökte han själv,
slutade med att hans sko fastnade, han blev då lerig om strumpan...
som blev kall. Vilket resulterade till en väldigt arg kille som
inte längre va kompis med sin mamma!.... så kan det gå!


busbusbus....

sebbe har ju blivit en liten foto kille,... (har han ärvt av mig) hihi ;)
så han brukar sno min mob,.. sen går han lös...
men fick några fina bilder faktiskt...




pusskalas med mina små 4benta....
(super härligt väder va det med)

när ja väl fick med honom,.. så ville han gå med Jezz.
Men hade bara ett koppel,... då blev han så irriterad
att han gick fram o sparkade mig på smalbenet,... jäkla unge
.....innan jag hade satt hundarna, låst vagnen, hade han börjat springa
åt andra hållet.... smart för ja blev väldigt förbannad!

Väl framme på BVC så vägde vi lilleman,... han hade ätit duktigt, han
hade nämligen gått upp 2hg sen förra veckan!... skönt!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0