Min hund är rädd för.....

När man pratar med vissa hundmänniskor, säger dem att
"min hund är rädd för schäfrar"
el. "min hund hatar rottweilers"

Själv tror ja inte ett skit på det!....
Hur fasen kan din hund se det på andra sidan gatan,...
åh där går en shäfer/rottis... nu ska ja göra utfall..

näää ja tror däremot att matte/husse ser
att de kommer en hund som matte/husse
inte gillar el. är rädda för...

Börjar härja med hunden, korta upp kopplet,
blir lite stel kankse,...
allt detdär som man gör känner hunden,..
hunden blir uppmärksam, tycker matte/husse
beter sig väldigt konstigt... tänker att den här situtionen
gillar inte min sk "flockledare" då får ja hoppa in
o försvara,... så blir det kanske utfall, el. morr/skällande..

Så undrar matte/husse varför det alltid blir mot samma
hundar,... hmmm mmm en tankeställare kankse...










Här har vi 4st schäfrar,.. ingen är lik den andra,..
hur kan då hunden se,.. att där går en schäfer?!...

Noup nog om det,.. men så tror ja att det är...
SKITEN som håller i SNÖRET!...








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0