super härlig söndag,...

Vaknad,e kände oss relativt utvilade idag... efter man dragit tillbaka
timmarna lite ;)....

Va en slappaförmiddag,.. satt framför datorn lite osv...
Vid 13tiden åkte vi ut till otteskruv. (SPÅRTAJM)....
Camilla o Daniel va också med,...
Så va hade en jätte mysig em, med spår,
uppletande, fika, o bara umgås....

Camilla la ut mitt spår. Jezz va super duktig. Gick klockrent!
lite för het i själva spåret (detva roligare än apporterna)
Men han markerade alla iaf!.... 5+slut...

Så jag va super nöjd!






Såhär såg vi ut när vi hade gått klart,... matte=heltslut

Fick testa Daniels systemkamera,... blev så super sugen,...
det va riktigt kul! häftig känsla,... så jag ska spara ihop till en!...
Här är några kort jag tog....

Camilla o Alpha under uppletande...

Fika i skogen (ser ut som ett bombnedslag)

Älsklingen♥

Cliffan under uppletande,....

Tog många,många fler men kan ju inte lägga upp alla ;)
Super kul va det iaf!......




Gick bra för C o Cliff också!,... Det va på nått ställe som han
virrade bort sig lite,... men han hade höjt svårighetsgradern lite också ;)



Camilla o Alpha gick det också bra för,...



och när det går så bram så blir man så här glaaaaa ;)


Sebbe o Daniel hade kort krig,... Sebbe tog nog över 100 kort med
min digital kamera....



pojkarna sitter o fotar...


Jezzan in action,... uppletande, har hittat sin favvo leksak...

bus med matte,...

ut o leta igen,...





Sebbe va super go hela tiden,... inget gnäll el tjat...
han va med oss o tyckte nog det va riktigt mysigt han med...
fika i skogen är kul... sen när man fick ha mammas kamera...
Lilla Jeppe sov i bilen hela em... så det va en riktig super sö!!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0