TJOCKIS-Fia

Va och vägde lillgrabben på BVC idag,... (som vi gör 1ggr/v)
för att se så han tar upp näring som han ska, (nu när han inte har så mkt tarm kvar)
idag vägde han 6380g BRA kille,... han går bara uppåt hela tiden så det är skönt!
Förra veckan hade han bara gått upp ca 30g från förrförra... Då blev min lilla
BVC tant lite orolig,... Men det kan ju va så, Kan ju inte gå upp hela tiden...

Jag vägde mig också buhuu, har gått upp 5kg så nu är ja över 70
närmare 75,... fy måste verkligen sluta äta gotte nu!....
haha fettofia...

så idag har ja varit ute o gått 2timmar,... ätit sallad till lunch...
måste verkligen sluta småäta!!!...
Sen hoppas ja att tomten kommer med ett gymkort i Julklapp!....
så ja kan börja träna lite riktigt igen!!!... haha...



lillsyrran blev lycklig iaf,... 
-åhh haha ja har alltid vägt mer än dig,
gutt,...

snäll va?!...äh ja bjuder på den...
snart är ja nere på 60 igen ;)....

Nu vet ja varför hon bakar så mkt gotte till mig!...
hon vill att ja ska bli fet!.... haha



Idag ska vi åka o titta på nya tapeter till Sebbes nya rum,..
han bor i "data" rummet nu... blev jätte mysigt!
även att rummet är mindre,...så ville han ha det!
Det är väl inte första ggr... grabbarna lär väl
byta några ggr,.... ;)

Tittar ut,... snöar som tusan,... tittar ut efter ca 5min
inget snöande alls .... hmmm det får gärna
komma mer. Så mysigt med snö...


Kommentarer
Postat av: sara

men du det är inte ja som tuggar å sväljer åt dig... det tycker jag du sköter rätt bra själv...puss på dig....

2010-12-01 @ 16:50:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0