21/10 SNÖ...

"Hej mitt vinterland....."

Idag skulle jag o Jeppe åka in till Kalmar va det tängt...
men man kan väl säga såhär att det va lite för vitt
på backen för att lilla Fia skulle våga sig ut på
vägarna i endast sommardäck...

Men kära Chelle kom till oss ist... Lagade
sin super goda spaghetti o köttfärsås...
Det va starkt som tusan men gott!!! haha
sen gjorde hon mat till ca 10pers...
Men jag ha matådor nu ;) el. hade för sen kom
Nathalie o åt upp 2 haha....
Det är mina flickor det ;) Love you girls!!!♥

Sebbe jublade högt när han tittade ut idag...
Vi hade snöbollskrig hela vägen till dagis...
va livrädd att han skulle sula in en i barnvagnen...
Men han höll sig på min rumpregion... ;)
Ja råkade kasta en rakt i ansiktet på honom...
tänkte det nu är det kört... men han skrattade
bara o sa -höddu, nu du hahahaha....





Sebbe gjorde en fin snöängel till mormor ;)

På hemvägen busade ja o Jezzan lite i snön... det va så fint...
solen lös o träden va alldeles vita... det är faktiskt mysigt ;)









Kvällen erbjöd på besök från Folksam...
så nu gör vi ett nytt försök att försäkra våra ögonstenar...
Trygg Hansa ville inte försäkra våra små barn
pga Sebbe hade haft öroninflamation.... och att Jesper opererats...
Så irriterad ja blir!!!....

Sen gick lilla darlingen ut med vilddjuren...
När han kom tillbaka ropade han nerifrån...
Då hade avloppet nere bubblat upp...
så det flöt där nere på golvet... åhhhh
blir så trött.... hoppas det fixar sig med
lite kemikalier...

Nu blir det kvällen......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0