tattoos en riktig fluga,...

Nu förtiden är det mer ovanligt att se en helt "ren" kropp
tänkte på det när man låg på stranden i somras,...
alla har tatueringar,... mer ovanligt att se nån som inte har.

Själv tycker ja att det är snyggt. Riktigt sexigt på pojkar!... ;P
Men det tycker ju inte alla!...

Ja ser det nog som personlig konst... man visar lite vem man är...
allt från en liten fjäril/hjärta/delfin till rena konstverket....








Nu vill ju ja göra 2 till, sen är ja klar ;)
typ old school hjärtan/ros/svala uppe på armen...
som det ska stå SEBASTIAN & JESPER...

sen vill ja göra färdigt min underarm...

kommer man ångra sig?...
Har en delfin nere på benet,gjorde den när ja va 18
(första) tatueran pratade om att man kunde göra en över
om ja inte ville ha den,.. men näää
det är ett minne! Jag gjorde den nere i kroatien med min
mamma o syster... ett minne för livet! varje gång ja ser den
tänker jag på när vi satt nervöst där nere i värmen...
både mamma o syrran gaddade sig också!...
skulle aldrig göra en delfin nu. Men skulle hellre aldrig
ta bort den!

andra va en stjärna på underarmen, den gjorde när ja fick
min första lilla stjärna (sebbe),... 3e gjorde ja fler stjärnor
på armen,... det va en inpulsgrej... va arg ;) haha
(det är det ja ska fixa till lite)
4e vingar på skulderbladen,... ängel som ja är el?! haha..
satt ja o en kompis länge, länge... men kul hade vi!!!!
C fick en chock när ja kom hem,...
5e är verkligen jag,... en ängel o djävul (pinupdamer)
som håller om varandra,...

Man har ju gjort dem för en anledning varför ångra sig då?..
så känner ja iaf!,... med det är ju så olika!

tjolahopp....




Kommentarer
Postat av: Mamma

Ska bli kul att höra vad du säger om säg 25-30 år??

Men visst kan jag hålla med om att det är en bit historia varje tatto.Kram

2010-09-27 @ 20:21:59
Postat av: fia

hahah lever du då ;P nä skojar puss,... ja det ska bli spännande! har gått 10 sen den första ;)

2010-09-27 @ 21:14:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0