1 APRIL,...

haha vilken dag,
Christian försökte lura mig på morgonen. (han hade min bil)
så han sa:
-morgon, va gör du?
-inget, vi äter frukost...
-sitter du ner?
-Nä
-Har du Jeppe i famnen?
-Ja
-ok, håll i dig,... det hände en liten grej med bilen
idag,....
-haha april, april
-HA, gick du inte på den
-NEVER........

på fb:

Nu är det bestämt,... Vi "lilla" familjen kommer göra slag i sak, vi ska flytta till ÖLAND ska bli så spännande,....mäklaren kommer hit i slutet av nästa vecka!....

Jennie Holmberg extra mamma undrar vf du ska till öland?
 Sophia Magnusson Jobb kan man väl säga, sen trivs både Christian, jag & barnen där ;) 
 Jennie Holmberg vart på öland
 Sophia Magnusson Gillberga,... ligger ca 3mil från Borgholm  
 Elise Gustafsson Vaaad??? De här ha du inte berättat gumman :) 
 Sophia Magnusson har inte varit klart än,... har inte velat säga nått,...får prata mer om det när vi träffas ;) har värsta planerna!!!  
 Elise Gustafsson Men va kul :) måste ses snart så vi får veta!!!
 Anna Blomqvist Grattis:-)))) saknar ön ibland... 7 år sätter sina spår... Lycka till...  
 Victoria Ericsson WHY?  
 Fridah Torstensson Oj va spännande :-) å roligt låter d också :-)  
 Emil Arweström Jag tror detta är ett april skämt.  
 Gabriella Skånberg Haha april april din dumma sill:)  
 Rose Helmersson ha ha ha..................jag gick på det 
 Caroline Turkowitch Det går ju inte att lämna Hanemåla!!!
 Sophia Magnusson HAHAHAHAHAHAHAHHHHHAAAAAAAA APRIL APRIL era jäklar!....

HAHAHA va det är roligt att lura andra,... men inte bli lurad själv ;)...
men ja lyckades att undgå detta...

Lurade darlingen med...
va ute o spårade på em. skickade en bild på spårlinan.
Sa att Cliff slitit av linan o stuckit efter 2 rådjur...
Tror allt han gick på det fast han inte vill erkänna ;) hjihi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0