Fina,Fina Chelle





va hos min FINA,FINA tjocka syster i veckan,...
Det va så mysigt, hon är så FIIIIN...
spännande om detta kort är det sista innan
Lill-Offe tittar ut! hihi...
(16 april)
ja tror den 14e...

Lite fusk är det allt,... hon har bara gått
upp ca 6kg,... hon har bara en liten mage...

annat än den här fläskpaddan,...


(jag alltså) hihi






(gick upp mer med Sebbe-Lebbe)
den här gången va det nog bara 15kg tror ja ;)
Fia=BIG MAMA...

Jaha åter till lilla Chelle,... va vi gjorde..
jo vi pratade lite, hon pysslade lite,..
visade va vilka fina "fusk" dukar hon gjort
och en "fusk" kudde till lill-Offe...
Hon bjöd även på förgammal mat...
men det va ok...
va lite dålig i magen på kvällen, men det hör väl till
hahaha...

PUSS på dig SYRRAN...




Kommentarer
Postat av: Michelle

3 fel älskade söt...



1. 14 kg har jag gått upp, inte 6

2. 15 April är det beräknat, 14 April på papperet, inte 16

3. Du var jättefin när du var gravid! Det ser du väl!



Puss

2011-04-11 @ 11:37:56
URL: http://vitadagar.blogg.se/
Postat av: johanna w

ja visst är hon fin och visst är man avis för det ser bara ut som hon bara fått en liten mage och plus 6kg =) att det var 14 kunde jag inte tro.

Sen håller jag med michelle du var ju också superfin i mage, jag kände mig med som en fläskpadda eller som jag kallade mig själv då som baloo eller barbapappa =) men hur man än ser ut är det supervackert att vara gravid.

kram

2011-04-12 @ 13:01:04
URL: http://johannaaw.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0