Jespers dop 16/4 2011

Nu har äntligen Gud tagit emot honom ;) så som ja har längtat... hihi
Nä nu ska ja inte vara sådan,... men jag kanske inte är såååå troende...
Men det hör till med dop tycker jag!!!.... men smaken är som baken,
många som bara har namngivning nu för tiden också.

Men lillkillen skötte sig exemplariskt, han sov sig igenom första
biten, sen vaknade han & gnällde lite när han helt plötsligt va tvungen
att "tvätta håret" mitt upp iallt, men när hanfick nussen så gillade han
att va lite hos Prällen ;)

Det va ett lättsamt dop på ca 30min. Fina psalmer, väldigt fint.

  
  




När det va klart i kyrkan så begav vi oss ner mot byahuset.
Där blev det lite kalas.
Det va mkt trevligt! TACK alla för att ni kom & alla fina presenter!

  

  

Ett lyckat kalas med mycket tjo o hej....

Ett stort TACK till lilla Mammsi som hjälpte mig med så
mycket,....



Tack till er andra också som hjälpte till med att plocka iordning efter oss!
                                               ♥

Jespers gudföräldrar,....

Kommentarer
Postat av: Mamma

Vad gör man inte för sina barn!

Kram

2011-04-19 @ 12:48:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0