Födelsedagaar

Ja nu har vi kommit in i AUGUSTI barnafödslens månad...
Måste finnas en statestik någonstans vilken månad det föds mest
barn i... jag tror att det är aug. Både jag,Sebbe,Jeppe är ju Lejon ;)
Sen har vi moster Chelle-Pelle... kusiner, kompisar m.m.

Det börjar med Sebbe den 2e, sen jag 10e, Jeppe 14e....

Sebbe han fick massvis av fina saker (TACK ALLA)
Han fick bla, lego (i mängder) kläder, leksaker, cykel o
en elbil... som nog va favoriten...


Här fick han frukost på sängen....


Den nya cykeln (3växlad) han ser så stor ut nu när han cyklar ;)


El bilen... gu va han KÖR!...
RALLYKALLE


Brosan fick provköra,... haha de är så söta mina pojkar!


Jag fick mig en tur!... men va allt lite skraj haha...


Kalle(bästisen) fick provköra...


FIKA KALAS....


När alla hade åkt hem, så blev det legobygge... ;)

TACK för alla fina presenter!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0