HIPP HIPP HURRA FÖR FIA IDAAAG...

10 augusti föddes den här trevliga,söta, härliga tjej ;) haha
va... självförtroende?.. jovars, det måste man väl ha... har alltid
Mammsi sagt!... annars klarar man sig inte här i livet ;) haha

6 på morgonen fick ja frukost på sängen o en jätte
fin överraskning av darlingen!





En resa ner till Ystad över en helg, på hotell.
Utan barn o hundar...
åhhh va jag längtar kommer bli så MYSIGT
TACK älskling! du är BÄST! ♥

Av mina små pojkar fick ja en klövjeväska till jezz,
Och godis, (det berättade Sebbe innan ja han öppna, för
C hade lovat honom att han fick smaka) haha sötpojk!

(klövjeväska, som hundens ryggsäck typ)

Sen hade vi en mysdag, ja o pojkarna...
På kvällen kom mammsi, fick pengar, koppar,
och en "Thunderdust´s träningsoverall"....



Luck - Love - Fatih - Hope nu har jag hela serien, tycker dem är så
läckra,... (www.menu.as) finns att köpa på servera...


Träningsoverallen... superskön!

Liten senare på kvällen kom min alldeles egna lilla Fia...
Ja fick en bio med henne...ska bli trevligt!

TACK ALLA FÖR NI GJORDE MIN DAG...
& TACK FÖR ALLA HÄLSNINGAR PÅ FB 105 GRATTIS HÄLSNINGAR!
INTE ILLA!!!.... NU är man 28, känns rätt bra. kändes värre att fylla 27 ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0