Värsta dagen i mitt liv!....

Va exakt för ett år sedan. Då vi fick beskedet
att vi skulle åka ner till Lund. Jesper i ambulans.
Vi i taxi bakom...

Ja kom så väl ihåg att ja bara ville åka hem.
Lägga mig i sängen. Hoppas på att allt va en
mardröm. Men det va bara att bita ihop o sätta
sig i taxin....

När vi väl kom från ett kaotiskt kalmar (då ja verkligen
trodde att Jesper skulle dö ifrån mig)
Till ett lungt, tyst, sansat Lund....
Man kände sig genast så mkt tryggare.
OCH min största trygghet va min alldeles
egna Darling♥, utan honom hade ja nog
bara tynat bort i sjukhussängen, i rummet brevid
min lilla nyfödda pojk!....

Men ett år med framsteg hoppas på samma
utveckling... Är så glad att allt gått så bra (PEPPAR,PEPPAR)




Kommentarer
Postat av: Mamma

Jag får tårar i ögonen bara jag tänker på den tiden.

Så skönt att det gick bra.

Älskar er!

2011-08-17 @ 16:28:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0