Fredagen den 2 december

jaha redan fredag igen... helt sjukt va fort det går...med denna helg är jag ledig.
Eller den kommer va fullspäckad ändå, imon på morgonen sticker ja iväg en runda
för lite hundträning. Se blir det en sväng till crossbanan.
em, blir det städning.Kvällen tillbringar vi hos grannarna.
Imon är det Maddes tur för "halv 8 hos mig" ska bli spännande....

Sö så blir det kanske lite spårning på morgonen... sen vidare hem till
mor på julbak... (julgodis)....

Sen är det måndag igen....

Idag när ja kom hemfick jag hemagjord kebabtallrik. mmmm
älsklingen är så DUKTIG!!!!.... så underbart att få komma hem till
ett dukat bord och bara sätta sig. Sen blev ja lite för mätt.
Så ja la mig i soffan. Medans darlingen Sebbe & Hanna gick ut med hundarna.
Så idag har han fått en stor stjärna i protokollet ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0