HALV 8 HOS MIG....

har haft lite problem med nerladdning av kort osv...
så därför har det vart lite blogg torka... men nu jäklar ska
ni få en uppdatering!....

Förra Lördagen så körde vi "halv 8 hos mig"....
Jag va först ut av oss 4a i gänget...





Först va det ju lite dukning,pyntade bordet med stjärnor & rödguldriga
glasbitar, äpplen som ja gröpt ur och hade värmeljus i... jag tyckte det blev kanon...

FÖRRÄTT
Kräftsoppa med westernbotten muffins



VARMRÄTT
örtmarinerad älgfilé med potismos och tranbärssås



EFTERRÄTT
halloncheescake med hallon som dekoration



Jag hoppas att det blev vinnarmenyn,... but you never know....

Efter så hade vi lite kortspel...visten igen, efter allt vin kom ja
faktiskt inte ihåg vilka som van... haha


middagsgästerna hos mig...


wannabeee stjärnkocken haha


en till....


o en tiiillll....


och här har vi henne STJÄRKOCKEN haha....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0