Lussefirande....

Usch va tidigt vi gick upp idag!....
det tyckte barnen också...
7.15 skulle vi va på dagis, för lite lussefirande.

När Sebbe va lika liten som Jeppe, fick ja sitta inne
med honom, han ville inte lämna mig...
Jeppe han va jätte duktig, satt i en av dagisfröknarnas
knä, när han fick syn på oss åkte mungiperna ner lite.
Men då gjorde ja en rolig min, så blev han glad igen.

Sebbe läste en värs för alla föräldrar, med Olivia.
Sebbe hördesväl kanske inte jätte mycket. Men jag är stolt
över att han vågade ställa sig upp och gå fram!

De är så duktiga mina pojkar!!!


Nu ska ja snart åka bort till jobbet. Idag kommer
jag jobba med Carolina (hon som jobbar lite xa i Kalmar)
Men eftersom vi har björgvisning inne i kalmar så ska
både Marie & Anders va där inne.
Ska bli kul att jobba med henne igen,det va så länge sen nu!

Ha en riktigt bra dag alla glada jäklar!.... ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0