Min Julklappslista....

Jaja jag vet jag är 28år... har två barn som ska få alla klappar.
Men man kan väl få drömma lite och önska lite?!.....
Jag älskar att få ge bort julklappar, och älskar att få!
Den glädjen man själv upplever när man får nått
vill man ju att sina nära o kära också ska få!....

Vet att min lilla mamma kommer bli super nöjd över sitt paket!
För det är riktigt stort...även om hon säger att vi inte behöver köpa nått
till henne. Men när hon väl sitter där i soffan och säger "till mig?... men ni
skulle inte köpa nått"..... "nämen åhhhhh" så ser hon ut som en liten
lycklig unge som ögonen tindrar på hahaha.... då kan ni tänka er hur hon ser ut
om hon inte skulle få nått.... ;)

MIN ÖNSKELISTA:

 
Halsband från VJ since 1890 Cecilia collection


armband från samma collection.


en ny plattång


ett presentkort på specsavers
DÅ ja verkligen behöver nya glasögon (helst linser)



En systemkamera Canon EOS 550D


Ett nytt fint SBK Täcken till Jezz
Som ska va turkost och svart.
Sen ska detstå Jezz på ;)

(sen är det en annan 5a att han inte är så duktig än)


SIST MEN INTE MINST



En hundvalp

Ja det va väl lite vad ja drömmer om då ;)



Kommentarer
Postat av: Marija

Tänk att det bara är du och jag som tindrar vid julklappsöppning, förutom barnen då:- )

2011-12-03 @ 18:12:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0