Hegastift 13

åh min underbara lilla son...
Ikväll va det för första gången hegat bara "gled in",...
tog inte emot nånstans,... inte en min gjorde han.
Känns verkligen helt underbart i mitt lilla mors♥....
för första ggr på 5månader som han inte gallskrek
av obehag o smärta...

Vill verkligen inte ner till Lund för en större storlek
(vi ska upp 3st till) nu när det går så bra.
Så imån ska ni ser att det dimper ner ett brev från Lund,
en kallelse till lilla Jesper.

Men det är bara att bita ihop, snart är det över o då slipper
vi de här på kvällarna.....

Stackars barn igentligen, så oskyldiga o små. Han tror ju säkert
att det alltid ska va såhär, han vet ju inget annat.
Usch min lilla pojk. Han är stark, det har han vart från början.
MIN LILLA KÄMPE!....

ÄLSKAR ER SÅ




Kommentarer
Postat av: karin

Duktiga Jesper! Kram från karin och Mika

Vi använder bara stiften en gång i veckan u, vilken lättnad och oerhörd glädje :)

2011-07-27 @ 00:44:52
Postat av: JAG Fia

Hej Karin, gu va kul att höra utav dig!

Va härligt att du inte behöver vidga så ofta!

Vi behöver inte heller göra det längre!...

STOR KRAM PÅ ER!!!!

2011-07-27 @ 09:55:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0