ÄnTlIgEn

Camilla mötte upp mig hemma på to morgonen.
Vi skulle ner till Grönmovallen för att  möta upp de andra.
Lydnadsträning yaaahy....
ÄNTLIGEN, så jag har längtat!,...
Lämnade alla mina små pojkar hemma o tog med mig Jezzan, så drog vi ner.

Alpha, Jezz o Texx fick busa av sig på vägen ner,...

Väl framme blev Jezz en helt annan hund,... han morrade på alla som råkade titta på
honom, han förvandlades till ett litet monster,... haha skit hund!...
Ska bli ändring på de där kaxi heterna,...!!! MER träning

Han hade fullt upp med att ha koll på alla andra hundar,...
så träningen gick inte lika bra som den gör när vi tränar själva hemma
på kvällspromenaderna, men snart så!...


hela gänget!
va lite trångt på parkeringen, men det gick..


Jezz o Texx låg o tittade på medans Alpha o Camilla gjorde inkallningar.


Berth med sin lilla Ewilld... 9 mån. snart elit hund?!? hihi
Jezz gillade inte denna lilla buse!


Camilla o Tezz


Camilla o Tex linförhet, ser nice ut!
mina största konkurenter i lydnads ettan


Jezz ligger o spanar lite medans matte springer runt med kameran...


Jezz o ja,...


efter träning blev det bus,...


bus,bus,bus....



Kvällen hade vi en mysig taco kväll med gänget igen,.. Camilla & Daniel plus hundarna...
kollade på göta kanal 3

Sammanfattningsvis så va det en super torsdag!...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0