"Babysitter"

Min underbart gulliga syster va och städade hon min lilla Nona,...
all kredit till henne! ja hade faktiskt inte klarat det! så BRA SARA!!!

Jag hade barnen medans hon tog en svängom med damsugare,mopp o div medel ;)

Izzan är som vanligt väldigt gosig o alldeles underbar!



vi satt badvakter, för de större kusinerna låg i badet!...





Izzan va lite avis hon kröp bort till badet hela tiden o ville va med!...
så söt!...

Älskar mina små tjejer så mycket!....



När Sara hade hämtat dem va ja dock väldigt väldigt trött haha...

Josse & lisen va hemma hos mig på kvällen, så mysigt...
Mycket snack o skratt blev det haha!...

Thanks girls....



Kommentarer
Postat av: sara siss molin

det är bra att du bor i stan så man bara kan dumpa av barnen där nar man ska göra nått...Tack för hjälpen...

2011-01-28 @ 11:05:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0