Barnvakt

I måndags va Sara barnvakt när ja va hos Jonas en sväng,...
Skulle fylla i namnen men allt strulade så det blev inget,...
åhhhh så typiskt!



Sen idag (torsdag) va ja barnvakt en stund på em,...
det va fullt ös medvetslös,...
Ja tackar Izzan för att hon är så otroligt snäll o go,...
För Jeppe va trött gnällig o allmänt mammig...
Mimmi gjorde allt för att reta gallfeber på Sebbe haha...
Hon lyckades rätt så bra!...


Izzan pussar Jeppe ♥


Mimmi leker med sin lillasyster,... tala om att de små liven bli
härdade,....haha...


Izzan älskar verkligen hundarna,... hon gör allt för en liten puss...
däremot hennes storasyster vill helst att de ska gå o lägga sig hela tiden ;)

Härligt att kusinerna har sådan kontakt ändå...
Sebbe sa till mig idag att Mimmi är hans kusin o Izzan är Jeppes...
Då sa ja att alla va kusiner, men där hade ja fel! haha envis unge!!!

Hoppas att vi kan ha lite mys nästa vecka ;) med mina söta systerdöttrar!!!♥
Tack för en mysig em siss... hihi



Kommentarer
Postat av: sara siss molin

Tack själv.. Vi ha rätt gooaa barn du... Undra va dom har fått sina starka villjor ifrån...ja jag hoppas jag å tjejerna kan komma torsdag,, få se lite längre fram i veckan hur jag jobbar...puss på dig siss

2011-01-21 @ 22:18:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0