KALMAR

idag har vi vart på kalmarlasarett, med lilleman.
De ville ha en "lokaldialog" med oss. pga allt som hänt med oss.
Han va mkt trevlig överläkare xxx xxxxx
sa lite va ja tyckte o tänkte om hur vi hade blivit behandlade
innan va fick åka akut ner till Lund. Han skulle framföra det till
avdelningen som hade haft hand om oss!....

Jeppe va jätte duktig, väger nu 7300g. och är 68cm lång.
flirtade med dr. Att han kan va så gomodig trots allt han
varit ute för,... ja hade hatat alla i vita rockar!...
Min lilla älskling!♥

Efter åkte vi till inter sport, Darling tittade på en skidhjälm...
Hittade en skit snygg!...






aaaww sötnosen♥ nu behöver ja inte va orolig ;)

Han pratade med Masse förut,...
"ja nu kan vi ta en extra pilsner o jäger, ja det va
ju därför vi köpte hjälmarna HAHAHA"


Kommentarer
Postat av: sara siss molin

hahaha fy fan va fin han blev.....

2011-01-14 @ 19:07:27
Postat av: jag fia

hahaha ja visst blev han fin mitt lilla pök!...

haha ja ska också köpa mig en tills nästa år!...

billig livföräkring, o det är mer vanligt med hjälm än mössa nu!...



Första ggr han va inne o prövade hade han längre hår. s¨å då tryckte hjälmen ner en fin liten lugg. det såg rätt roligt ut, då kune ja inte hålla mig hahaha, men denna är han fin i!



2011-01-14 @ 21:49:12
URL: http://fiasessan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0