MELLANDAGARNA

har jag haft min hela familj hemma, åhhhh så underbart mysigt!
även att 2av mina pojkar har vart ute på lite äventyr...
Sebbe o C har prövat sina skidor...

Sebbekillen åker nere i svartbäcksmåla själv nu....
han är så duktig!



sen har vi vart ute o busat med hundarna i 20minus *brrrrrrr*




vi har köpt en riktig dragsele till Jezz.... Sebbe åker både pulka o
skider efter honom.. den är jätte fin, ska köpa en till Cliff också...
kommer från björkis....


Grabbarna har även vart i abodaklint,... tog med sig Tias o Masse...
backen va väl inte så bra tyvärr,... men lite hade de åkt!!!...

Sen har ja åkt på urinvägsinfektion,... inte kul
gjorde så satikens ont innan ja fick pencilin...
så nu när ja är ute har ja dubbelt lager med byxor,
och riktiga termobyxor så ja inte ska bli nerkyld om muffen... ;)

Vi har haft det riktigt bra,... synd att det går så fort bara!


Kommentarer
Postat av: Ida

Stackars dig Fia... Jag lider med dig! Urinvägsinfektion är det värsta som finns! Kom ihåg: Kissa alltid efter sex ;)

2011-01-04 @ 21:51:48
URL: http://pasoder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0