Mina pojkar

Det har vart en väldigt hektisk vecka alltså!...
Men det hinner hända mkt roligt...

Tex när Sebbe stod ute på balkongen o pratade med våra
rodjur, el som Sebbe säger "horjuret"
så endast i kallingar o T-shirt stod han ute o skrek horjuret, horjuret, hej hej


det står uppe vid den stora enen typ imitten ;)

eller när han skulle hjälpa mig att bädda.
Hittade vi ett gammalt påslakan som vi revsönder...
Sebbe är ju rätt så uppfinnesrik haha,... så han hade kul.... 


eller när han hade samlat ihop pengar så han kunde köpa sina cars-bilar...
så super lycklig, han sprang med plånboken i höggsta hugg in i leksaksaffären.



eller när mina söta små pojkar tittade på tv tillsammans...



haha ja det är många fina stunder man får,... tur att de väger upp
de andra mindre roliga stunder,.. som har vart rätt mångan de sista dagarna
haha,....


Kommentarer
Postat av: Michelle

Verkar som att ni har det väldigt roligt där i famijen Magnusson-Råberg! :)

2011-01-21 @ 10:56:19
URL: http://vitadagar.blogg.se/
Postat av: jag FIA

haha ja o tur är det annars hade ja aldrig stått ut ;)

2011-01-21 @ 12:51:22
URL: http://fiasessan.blogg.se/
Postat av: sara siss molin

den sista bilden va rätt härlig....:)

2011-01-21 @ 22:20:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0