SaraHulda

Idag åkte ja ut en tur till Flygsfors,.....
Sara har börjat blogga wohooww, så ja va ute o hjäpte
henne med "looken" lite.

Den blev super fin. Mkt finare än min! måste fixa min med nu ju ;)
hihi... www.sarahulda.blogg.se där har ni mästerverket! ;)


vet inte va det är med de här Molintjejerna,... men nått har dem
emot Råbergspojkarna ;) haha Mimmi mot Sebbe. Izzan har redan börjat plåga
lilla Jeppe,... efter hon slagit honom med pinnen. Så snodde hon hans napp....




fast lite gulliga kan de kanske va ;) sötnosarna.... haha


Kommentarer
Postat av: Michelle

Åhh vad fint det blev, jag vill också ha hjälp!! :)



Söta kusinerna är!!

2011-01-14 @ 13:10:33
URL: http://vitadagar.blogg.se/
Postat av: Mamma

Underbaraste barnen i världen!

2011-01-14 @ 16:51:41
Postat av: sara siss molin

haha gud vad jag känner mig stolt som mamma när jag ser hur otroligt sociaia trevilga och omtänksamma minna döttrar e....=) haha=)

2011-01-14 @ 18:46:20
Postat av: Fia-Lotta

hahaha ja visst det, du måste verkligen va super stolt! haha de får igen tillslut...

Men det är rätt roligt, Mimmi har ju alltid hållt på med Sebbe! o Izzan har hittat sitt plikt här i livet redan att göra det jävligt för Jeppe ;)



Chelle, du har ju jätte fin sida! men säg bara till hjälper ja dig så gått ja kan ;) ....

2011-01-14 @ 18:52:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0