Snarrrkkkk ZZZzzzzz

Jäkla kar man har,.....Han hinner ju börja snarka innan han kägger huvudet
på kudden,...Så ska man försöka somna själv. Omöjligt för tillslut ligger man
bara o lyssnar på när han drar in sina oljud, sen måste man ju lyssna
så han andas ut. Låter ju som han ska dö. Han lär ju snart dra ner hela
tungan i halsen med dem insugningar han gör....

Så inatt har jag sovit på soffan,... brottats med hundarna.
Om jag är trött?... ähhhJAAAAAAAA...

Sen om man försöker putta på honom, eller att han ska lägga
sig i en annan position. Först blir han arg för att man väcker honom.
Sen tar det typ 5sek. så har han börjat snarka i sin nya sovställning...
Så nu blir det snark plåster el. nått annat!

Åhhh helt slut,... sen när man somnar till i soffan, då vaknar Sebbe
Sebbe -mamma,pappa ja vill inte sova här.
Fia -nä, inte ja heller (ligger i soffan)
Sebbe -va?
Fia -kom då....
sebbe -ok, tack mamma ja älskar dig....

ett under att Jeppe kan sova där inne, när han har 2 snarkande
grabbar där inne...

Kommer sluta med att C o ja får ha två skilda sovrum som alla
pennsionärer har!.... herrregud...





Kommentarer
Postat av: Michelle

Usch!

Sån där snarkklämma har jag hört ska funka...annaars tycker jag att han kan sova på soffan!!!! :)

2011-01-11 @ 14:37:18
URL: http://vitadagar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0