snögubben tax

Efter ja hämtat Sebbe på dagis idag så började vi göra en
snögubbe... haha vi o vi. Sebbe sa hur ja skulle göra.
Väldigt bra på att ge order! han skulle nog passa som chef ;)

den blev iaf karpvägens snyggaste gubbe!...


vi fuskade lite, målade lite med vattenfärg på honom ;)
hahaha, här målar Sebbe vantar på honom...




FÄRDIG, Sebbe målat på som tusan,... de svarta prickarna i ansiktet
är leverfläckar som mamma(jag) har ;)
Fick även en färglad snölyckta....

Nu ikväll blir det lugna gatan här. C ska på styrelsemöte.
Ja o sebbe ska upp i soffan o mysa!,...

imån är det träning ute i Granås,... men det blir nog inget för mig.
Jeppe blir helt förstörd när ja inte finns inom räckhåll... :S
så det får bli en hemmakväll.....


Kommentarer
Postat av: Ida

Haha... Åh vilken fantastiskt fin snögubbe! Han kan han Sebbe! Han har säkert ärvt sina talanger från sin morsa ! ;)

2011-01-13 @ 22:44:24
URL: http://pasoder.blogg.se/
Postat av: jag fia

hahaha du IDA han stod mest o komenderade va han ville ha den där jäkla snögubben, o givetvis på vårt lila "berg" på framsidan,... när ja frågade om han kunde hjälpa mig att rulla upp så sa han bara "nä gör du det, ja väntar här uppe" haha skitunge!

2011-01-14 @ 21:56:06
URL: http://fiasessan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0