Torsdag den 13 jan

Helt sjukt igentligen, nytt år och snart har denna månade gått...
allt går så fort, för varje år så går det bara fortare o fortare.
Tänk när man är 50 då hinner väl man knappt blinka föräns månaderna
trillar förbi...
Det kanske är därför alla pennsionärer alltid har så bråttom!!!
allt går så fort för dem, o det kanske käner att de inte har så långt kvar,
innan de blir sittandes dreglandes på något hem... usch vill inte blir
nån dreglande sparris... då får nån gärna dra ut kontakten!!!...

Ja,ja,  jag har hunnit hänga upp lite gardiner idag iaf.
Så nu är julen helt borta...


Nu är det väldigt viktigt här hemma att Jeppe får absolut inte leka
med Sebbes saker, men Jeppes saker får Sebbe leka med...
Men Sebbe såg inte att Jeppe tog den här bollen,... o guu va kul
det va att leka, tugga, dregla ner den....
Ramaskriiiii från Sebbe 5min senare...
-åhhhh, dumma Jeppe, MAMMA nu har han dreglat ner min
boll, han får inte ha mina saker....

haha så roligt! äntligen lite äkta syskonkärlek...
sist man råkade ut för den va ju ett tag sedan ;)


Kommentarer
Postat av: Michelle

Haha, söta ungar!

Syskonkärlek är väl ändå fint...om de överlever! :)

2011-01-14 @ 13:01:09
URL: http://vitadagar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0