TRÅÅÅÅÅK

nu har allvaret börjat igen, C har börjat jobba, och dagarna är som vanligt igen...
så mysigt när vi alla va hemma!

Ja åkte på urinvägsinfektion i förra veckan *grrr* gjorde sååå ont!
har aldrig haft det förut, men nu vet ja hur det känns också!
pencilinet slutade nu i helgen,...
Igår ringer dem från Astrakanen o säger att de har givit mig fel medicin...
så nu ska ja knapra tabletter i en vecka till.
Hatar att stoppa i mig en massa när ja ammar!...
Hoppas inte att Jeppe käner av det!...



Nu är det bara 9månader kvar tills ja börjar jobba,... det kommer gå så fort tyvärr.
måste bestämma mig nu snart va ja ska göra av mitt liv,...
måste, måste, måste,.....

Men det löser sig nog!,... bara man vill så går allt! ELLERHUR!

Nu ska ja ner o föda mina små pojkar lite,...
sen blir det en liten promenad,...
som avslutas med lite städning tror ja!....





va på bvc idag,... nu väger lillkillen 7,130 stora pojken ;)
han äter o växer, sköter sig bra! ♥


o den här killen börjar också bli stor,...
usch det går för fort!!!  ♥


Kommentarer
Postat av: Michelle

Stackare som är sjuk!



Jag är ledig om 2½ månad, då kan vi leka ordentligt! :)



Vad söta dom är dina pojkar, börjar bli stora!!



Puss



2011-01-05 @ 08:07:48
URL: http://vitadagar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0