Fia #2

(ja jag är ju faktiskt Fia #1) HAHAHA....

Iaf så va ja påväg hem från Kalmar i sö...(vart inne på djurkompaniet)
Då ringer mobilen... Fia#2 stod det... KUL va första tanken...
Pratade lite sen slänger hon ur sig... "va gör du ikväll?
Du vill inte komma bort kan vi ta ett glas vin o äta lite"?...
"vi är ju typ grannar nu"... hahaha vilken liten tjej...
Då visar det sig att ja kan cykla genom skogen till henne på ca 10min...

Fasen va nice... min lilla bästis är hemma hos mig igen, tror ni ja är glad el?

Vi hade super trevligt. Det som är så bra med Fia, är att det känns aldrig
som vi varit ifrån varandra nån längre tid (även om det kan gå år innan man hörs)
DET ÄR EN ÄKTA VÄN!... och sådana växer verkligen inte på träd!....



TACK för en super trevlig taco-kväll,
Grattis till ditt nya SUPERFINA hus... (är allt lite avis)
hihi ligger ju perfa! PUSS på dig sötis!!!!♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0