Orolig Mammut...

JAPP det är jag,... Lukas ringde idag igen o de skulle hitta
på nått... Då sa ja att de kunde va hemma hos dem idag...
För vi håller på att rensa lite här hemma, kör till återvinningen osv.
Då kom Lukas med den braiga ideén att han kunde cykla o hämta Sebbe...

När ja stod ute på gatan o de cyklade iväg, känndes de verkligen så lustigt...
Han har blivit så stor Sebbemannen...
Och stackars Lukas... "nu får du ha koll, han hittar inte, du måste
vänta in honom, han cyklar inte så fort, tänk på bilarna, bara cykla på
cykelvägarna" bla,bla,bla....
Lukas-"JAA"

Usch jag är jämt orolig, och värre lär det bli....
Mina små pojkar....





Kommentarer
Postat av: Anonym

Nu här jag läst detta inlägg ett antal ggr. UPPDATERA Systra mii <3

2011-07-18 @ 04:28:28
URL: http://vitadagar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0