Hotellfrulle...

Lördagsmorgonen blev lite stressig,... men tillslut kom vi iväg.
Sebbe ville inte ha kläderna som erbjöds m.m.
då kan det ta sin lilla tid innan man får in alla i bilen...

Men väl framme kunde vi njuta av en god frukost på hotell stat....
Min lilla farmor va med också, kommen från Ronneby. TREVLIGT
Sen va det pappa,Cotto,Chelle,Offe,Lill-Offe, Natta & vi....

Efter frukosten så tog vi en mysstund nere i slottsparken.
Fika med hela familjen, vi sparkade boll, spelade boul...
Sen så brännde ja mig (klarar inte havsvindarna+sol)
Fy tusan vilken frossa ja hade på kvällen....


(ja glömde min kamera, så jag har snott syrrans bilder)
Här sitter vi iaf, ungarna fick glass av gammel-farmor...


sen lekte Nathalie med barnen nere vid bryggan,...
de skulle fång fisk hahaha....

Vi hade en underbar mysig förmiddag. Som måste göras igen inom kort!
För det va så trevligt, o den gången ska ja smörja mig med solskyddfaktor 50!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0