Ölandsmys

Japp vi trotsade vädret & åkte över denna helg också!...
Fredagen firade vi till att med pizza på "Chiqponja"
det va gottigt!...


Pojkarna uppsakttade också ;)

Sen åkte vi hem till husvagnen igen. Där vi hade fredagsmys...
Jeppe & Darling somnade tidigt i husvagnen. Sebbe & jag spelade
Mario Cart in på småtimmarna ;) Kvalitets tid med Sebbe. Det va mysigt!...

Lördagen kom mamma & Örjan över en stund...
Vi gick på färjestaden tittade lite. Hittade så mkt fint ja ville ha.
Men man är ju inte så rik när man är mamma-ledig precis :(
Så det blev bara "titt-shopping"...

Em så gick vi en långis med barnen & hundarna.
Ner till saxnäs o tittade lite...
Sen tillbaka, vi va ute nästan 3timmar, puh va trött i bena jag va
när vi kom hem igen...
Natten som kom, trodde jag att husvagnen skulle blåsa/regna bort.
Fy tusan vilket oväder!....

Söndagen, åkte ja över till Kalmar BK. Utställning för SESSAN...
Om hur det gick kan du läsa HÄR

Nu är vi hemkomna igen, skönt att sova i sin egna säng inatt...
Tack mina pojkar för en mysig helg!....♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0