Ja blir tooookig

Inatt blev Jeppe plutten förkyld,... och ni vet hur glad ja va sist...
det går inte ihop sig med napp och täppt näsa ;) .....
så det blev inte så mkt sömn...
det resulterade till att ja känner mig super sjuk idag också...
huvudvärk, rinnig näsa,.. hängig...

Sebbe öroninflamation och Jeppe har fått en förkylning,...
idag ska vi ta kort (6mån) hoppas han är lite pigg tills dess iaf...
orkar inte boka om....

Sebbe och ja har tittat på SAMMYS ÄVENTYR idag,...

haha... ni som känner mig vet ju att ja har sagt att ja tycker
Jesper liknar en lite skölpadda... hihi...

hela filmen har ja skrattat för mig själv för Jeppe är
verkligen lik Sammy...

 
så fruktansvärt söta.... hihi



Kommentarer
Postat av: Michelle

Haha, va sööt, det var ju likt, jätte!!

2011-03-04 @ 08:05:32
URL: http://vitadagar.blogg.se/
Postat av: Lisa Sundh

Nu saknar jag allt ett inlägg, van vid att läsa ofta:)

2011-03-08 @ 11:23:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0