Mycket hund nu!

Det är lite roligt nu när man är ute & går,...
innan man vart ute & gått så har man mer el mindre
"ägt" cyckelvägarna,...skogstigarna det har vart så skönt
ingen som kommer & stör.... Men så fort solen tittar fram
så kommer de ut som myror...och då är det vi hundmänniskor
som måste rätta oss... vi som fått göra hur vi vill i över ett halvår...
Då är det väl bättre att ni rättar er efter oss!?!...

Om ni inte vågar å förbi mina hundar, gå på ett rullband inne på
nått gym då!,... eller gå inte nere i skogen där det kan komma djur
IDIOT!....Ja ja jag vet alla hundar är inte lika snälla som mina, och det vet
ju inte de som kommer,... säger bara att det är så skönt när ni håller
er inne,...

Jag är ute och går minst en promenad om dagen,...
är ute 320 dagar om året (har räknat av lite pga sjukdom & dyl)
en myra som inte har hund är kanske ute 100....
ja vad ska man säga,...

har iaf uppdatert "hundbloggen" ,...

www.fiasessan.blogg.se/jezz
om ni vill veta va vi håller på med,... ;)

idag blir det annars rätt lungt,... tråkigt väder.
blir väl lite träning med Jezzan...
tänkte att ja kör må,ti,on,to VILA,fre,lö tävling sö.
så får vi se hur det går!...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0