oups....

oj,oj,oj va dålig jag har vart på uppdatering,....
verkligen skit dålig!...

Men man kan väl säga som så att nu är våren på g....
hoppas ja iaf. Så nu har det varit MYCKET hundträning!!!...

Har varit väldigt duktig och aktiv!...
Sen har min underbara lilla son lekt med min mob.
och varit duktig att munblera om lite bland inställningarna...
så ja kan inte maila över bilder från mob till data...

Så alla mina bilder som ja tänkt skriva om, ligger fortf kvar i utkorgen?!....

Så jag får se när jag har vägarna förbi nån mob. affär så de kan hjälpa mig!!!

hihi... annars mår vi alla bra, Christian har vart dålig hela veckan.
Örongångsinflammation + öroninflammation... :( stackarn...
har inte gått över än. Så han har nog fått fel medicin.

peppar,peppar så har vi andra klarat oss än så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0