Sebbe Är så RoLiG

Camilla kom, vi skulle gå en promenad med hundarna...

Jag- Sebbe klä på dig NU....
Sebbe- åh men ja vill inte....
jag- Sebbe när du blir stor ska du ha hundar då?
Sebbe- NÄÄÄ, ja ska bara ha katter...

hahaha stackarn ja har förstört han för livet,...
med promenader, skogsrutter, planträningar med hundarna...
han tycker inte det är kul alls att följa med längre....



Sebbe hade på sig en stor T-shirt så drog han in båda armarna...
Sebbe- mamma vet du va ja gör nu?
jag- Nä
Sebbe- Ja pillar i naveln HAAAA HAAAA.....

hahah kunde inte hålla mig för skratt....



Sebbe har slutat säga mamma, utan kallar mig för
FIA,...
"Fia va gör du?"
"Fia kom nu!"
"Fia får ja göra det?"
"Fia är du hemma?"

Idag vaknade jag av att han låg o kliade mig på
kinden o så sa han...

Är du vaken gumman?

hahaha han är för gooo....



Han har fått sidenkalsonger,... stora killen ;)
han tyckte dem va jätte lena o sköna...
sen ropade han...
-mamma titta, ett hål
(så hängde han ut snorren)

hahaha.....


Kommentarer
Postat av: Ida

ALLTSÅ FIA!!!



Sebbe är ju hur cool som helst... det känns som om han har ärvt mycket från sin mamma ;)Puss

2011-03-31 @ 17:37:19
URL: http://pasoder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0