Sjukstuga igeeeeen...

Natten till måndagen så blev det inte så mycket sömn,...
Sebbe hade så ont i sitt öra,... stackarn... han hade ju nyss öroninflamation.
Christian tog med honom till astrakanen på morgonen. Där konstaterade dem
att han hade det. Jaha penicilin nu då i 5 dagar....
Sen ska vi tillbaka om 4v. för att set så det ser bra ut.

När han kom hem, satte han sig i soffan och berättade va dr. hade sagt & gjort.
Christian kommer in med medicinen och ett glas med saft. Han är duktig
och sväljer tabletterna, dricker saften. Vänder sig till mig och säger:
Mamma det känns som ja ska kräkas.
Jag hinner inte blinka förräns hela jag är ner spyad!... åh äckliga unge...
Fast det är ju lite synd om honom!... det blev nog en chock för lilla magen.
Han spydde inget mer sen efter det.

Efter ja hade hoppat ur duschen åkte C till jobbet,...
Jag gjorde lite nytta iaf... ringde till studio 100 (ska ta kort på Jeppe)
ringde Tele2 klagade på internetet,...ringde ner till Lund (dit ska vi på må,de hade glömt oss)

Så nu är det bara att Chilla och ta hand om mina små pojkar, hoppas inte Jeppe
åker på nån förkylning nu igen eftersom storebror är dålig nu igen...


Kommentarer
Postat av: sara molin

Gu va trött jag blir på alla virus och basiller ute i vår värld... herre gud att man aldrig kan få vara frisk...

2011-03-01 @ 23:02:36
Postat av: Tele2

Hej Sophia,



Tråkigt att läsa att det var problem med din internetuppkoppling, jag hoppas du fick bra hjälp när du kontaktade vår kundservice.



Jag vill tipsa dig om vårt felsökningsprogram som du hittar här http://www.tele2.se/kundservice-bredband-sjalvhjalp.html. I många fall räcker det med att använda detta program för att åtgärda felet.



Jag hoppas du får en trevlig helg och att den lille snart mår bättre igen!



Med vänliga hälsningar



Ida Jönsson, Tele2.

2011-03-04 @ 15:19:20
Postat av: Fia

Hej Ida,...

jag fick ett nytt modem, inte första ggr det strular. Får vi se om det funkar bättre med det nya!

Men tack ändå

2011-03-04 @ 17:52:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0